Marzec 2019 – garść informacji

“Słuchajcie, słuchajcie mieszkańcy Khorinis! Na rozkaz wielmożnego Lorda Hagena ogłaszam, co następuje!”

 

W ten oto sposób witam Was nasi drodzy fani, którzy na pewno jesteście rządni informacji na temat postępujących prac nad Zagadką Orków. Otóż, postaram się zaspokoić Waszą ciekawość i zdradzić Wam co nie co. To co, gotowi? Zaczynamy!

1. Nowości skryptowe i moby interaktywne

Przez ostatni czas mocno staraliśmy się dopracować gre od strony skryptowej tak aby zapewnić jak największy komfort zorgrywki.

Do gry zostały zaimplementowane także nowe moby interaktywe, z którymi będą wiązały się nowe umiejętności, to jest: łucznictwo, garbarstwo. Owych umiejętności będziemy mogli nauczyć się od mistrzów cechowych w Khoeinis lub innych NPC. Również dodano garść innych mobów użytkowych i rutyn, które wzbogacą świat gry.

Z nowinek skryptowych moge także zdradzić Wam, że w modyfikacji będziemy mogli epizodycznie zagrać dwoma bohaterami. Tego drugiego nie moge Wam zdradzić gdyż jest to tajemnica, o której dowiecie się po premierze.

2. Wioska Gedir

A co to za miejsce? Już chyba raz Wam je przedstawialiśmy na naszej stronie i profilu na facebook’u. Czas powiedzieć coś o niej więcej.

Jest to górska wioska zlokalizowana w nowej części Thorgardu. Tak, został on powiększony i urozmaicony. Po przybyciu tam ekspedycji Karaliusa znalazło tam azyl wielu mieszkańców wyspy. Spragnieni wolności wznieśli w nowym miejscu wioskę na ruinach starej osady. Teraz wiodą tam całkiem spokojne i sielskie życie, choć los mieszkańców dalej nie oszczędza.

A jak się teraz prezentuje? Proszę spojrzeć!

Wioska jest już gotowa w 70%. Na obecną chwilę trwa kończenie jej vobowania i nastąpi przygotowywanie do skryptowania.

To wszystko co dzisiaj chciałem Wam przekazać. Z naszej strony prosimy o śledzenie profilu naszego teamu na facebook’u oraz strony.

Niech Innos ma Was w swojej opiece!

DarkModders

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *