Aktualności – wrzesień

Niech Innos będzie z Wami!

Witamy Was serdecznie po naszej długiej nieobecności! Stęskniliście się za nami? My również, a z tej okazji mamy dla Was kilka świeżych informacji na temat naszego projektu. Rozsiądźcie się wygodnie w fotelach i zobaczcie, co mamy dla Was do zaprezentowania. A dzisiaj kilka nowinek na temat prac graficznych:

1. Thorgard jak nowy!

Thorgard został mocno zmodyfikowany i przerobiony. Stara wersja, zaprezentowana w Zagadka Orków Prolog było mocno kanciasta i źle zoptymalizowana. Ciągłe spadki FPS, które z pewnością pojawiały się na starszego typu komputerach, utrudniały rozgrywkę i zabierały czerpanie przyjemności z samej gry.

Aby temu zapobiec dodano portale w miejsca, w których najbardziej ich brakowało. Dzięki temu w samym zamku liczba wyświetlanych trisów mocno spadła w dół, co wyszło na plus dla samej optymalizacji tego miejsca. Została poprawiona także siatka modelu świata, usunięto zbędną nadwyżkę trójkątów (tris) oraz poprawiono rzeźbę terenu. Teraz Thorgard wygląda o wiele lepiej!

2. Nowy obóz w Górniczej Dolinie?

Nie, nie chodzi tutaj o ten, który z pewnością macie na myśli. Spieszę z wyjaśnieniem. W miejscu starego obozu Quentina, z Gothic I, pojawił się Obóz Łowców Orków. Pomysł ten został przeniesiony z jeszcze starszych założeń Zagadki Orków. Skoro w modyfikacji nie będzie nam dane zwiedzić Jarkendaru, łowcy zostali przeniesieni do starej kolonii, gdzie świetnie się zadomowili. Na chwilę obecną posiadamy tylko rendery tego miejsca, gdyż obóz nie został jeszcze ovobowany. Spójrzcie sami, tak oto prezentuje się nowa lokacja w Górniczej Dolinie.

3. Khorinis w stanie wojny!

Tak, nie przesłyszeliście się. Oblicze wyspy Khorinis ulegnie sporej zmianie. A raczej, już dawno uległo gdyż sama wyspa, jak i miasto, zostało jako pierwsze zmodyfikowane. Na wyspie zobaczymy nowy obóz, który mocno będzie związany z Gothic I. Pojawią się także orkowie, a pobliskie farmy obrócą się w niwecz. Wojenne klimaty udzielą się także samemu miastu, które postanowiło zaryglować zaryglować zachodnią bramę i zbroić się na wypadek niespodziewanej orkowej agresji.

Samo Khorinis wkrótce zostanie zaprezentowane.

4. Z kategorii “A co to za miejsce?”

Od kilku dni ciężko pracujemy nad nową lokacją, a raczej “addonową dolinką”, która zostanie włączona w obszar pewnego miejsca, które już z pewnością dobrze znacie. Nie będzie to zbyt obszerny teren ale za to mocno zróżnicowany. Na ten moment pragniemy Wam zaprezentować jej fragment. Sama “dolinka” jest już ukończona w 80% procentach i na dniach etap jej produkcji zostanie oficjalnie zakończony.

Tą niewielką wioseczkę gracz będzie mógł odwiedzić nie raz. W tej chwili myślimy nad jej nazwą. Zachęcamy Was do podawania swoich sugestii, co do nazwy, na naszym fanpage’u.

I to byłoby już na tyle!

Serdecznie dziękujemy naszemu grafikowi Revo, za wykonanie solidnej pracy. A Wam, drodzy czytelnicy, życzymy miłego dnia!

Do usłyszenia wkrótce!

Zagadkowy soundtrack

Witamy Was serdecznie po naszej długiej nieobecności!

Na samym starcie pragniemy Was uspokoić ponieważ cały czas pracujemy nad naszym markowym projektem. Dwoimy się i troimy aby dopiąć wszystko na ostatni guzik. Przed nami jednak sporo roboty, nie tylko graficznej ale także i pod względem scenariusza który będzie niezwykle obszerny.

Ostatnio zakończyliśmy prace nad nowymi cutscenkami do Zagadki Orków. Od teraz będziecie mogli pełniej zagłębić się w nową historię modyfikacji. Mamy nadzieję, że przypadnie Wam do gustu!

Pragniemy Was także poinformować o nowym soundtracku, który został dograny na potrzeby modyfikacji. Ich autorem jest Fang Batarang – kompozytor, który m.in. naprawił soundtracki Gothic Sequel. Z tego miejsca chcemy mu serdecznie podziękować za tak wspaniałą robotę i poświęcenie. Należą mu się ogromne brawa. Z pewnością jeszcze nie raz będziemy korzystać z jego pomocy 🙂

A teraz zachęcamy Was do odsłuchania nowej ścieżki dźwiękowej.

Aktualności – marzec

Witam Was serdecznie drodzy czytelnicy i odwiedzający naszego bloga jak i stronę!

Po długim czasie ciężkiej i rzetelnej pracy nadszedł ten, długo wyczekiwany, dzień. Otóż, z dniem wczorajszym, zyskaliśmy pierwszego patrona, jest nim Dariusz Kasprzyk! Postanowił on wesprzeć nas miesięcznie kwotą 30 złotych. Z tego miejsca pragnę Ci podziękować, w imieniu swoim jak i całego teamu, za docenienie naszej pracy i wsparcie nas drobną kwotą. Jesteśmy tym zaszczyceni, należą się dla Ciebie ogromne brawa za to 🙂

Pragnę także nadmienić, że Dariusz postanowił wesprzeć nas nie tylko finansowo. Zaangażował się także w pracę scenarzysty. Dziękujemy Ci za to i mamy nadzieję, że to będzie owocna współpraca.

Powoli, a przede wszystkim do celu, zmierzamy z naszym projektem – Zagadką Orków. Z każdym dniem scenariusz powiększa się o kolejne zadania i dialogi, także nasi graficy nie próżnują. Każdą pracę, godną uwagi, będziemy prezentować tutaj na forum, na naszym fanpage’u i na stronie TheModders.

Zachęcamy do śledzenia naszych poczynań i wsparcia finansowego, czy także własnymi zdolnościami. Kontakt do nas znajdziecie Państwo na naszej stronie.

Pozdrawiam.

DarkModders

000webhost logo