Encyklopedia

Postacie występujące w "Zagadka Orków - Prolog"

Ronin

Przed akcją Prologu

W bardzo młodym wieku, spośród wielu kandydatów, został wybrany do służby w straży królewskiej. Wyróżniał się charyzmą, zaangażowaniem i świetną walką mieczem.
Jego historia zaczyna się, kiedy do koszar przybywa wysoko postawiony dowódca królewski z ważną, ściśle tajną misją, zleconą mu przez Króla. Ronin pełni wtedy nocną wartę. Kiedy dobiegają go odgłosy walki, jako pierwszy zjawia się w komnacie dowódcy królewskiego.

Zachowując zimną krew staje do walki z tajemniczym zabójcą, ratując tym samym życie dowódcy. Jako wotum wdzięczności skierowano go do pełnienia służby na dworze królewskim. Kilka lat później został wysłany wraz z ekspedycją paladynów na wyspę Khorinis.

Erwin

Przed akcją Prologu

Nie za wiele wiadomo o jego przeszłości. Służył na dworze Króla Rhobara II. Po zawaleniu się Starej Kopalni, i związanym z nim kryzysem rudy, został oddelegowany do oddziału Karaliusa, który wyruszył wraz z paladynami na wyspę Khorinis.

Zagadka Orków Prolog

Po przypłynięciu na wyspę Khorinis zostaje przydzielony do ekspedycji poszukiwawczej jako dowódca grupy. To właśnie pod jego dowództwo trafia Ronin – główny bohater Prologu.
W trakcie badania jednej z jaskiń, przez niefortunny upadek Clarenca do głębokiego tunelu, trafia wraz ze swoją grupą do Thorgardu. Tam rozbijają obóz i rozpoczynają eksploracje terenu.
On sam postanawia zająć się badaniem twierdzy. Jest człowiekiem oschłym i aroganckim. Nie obchodzi go los drugiego człowieka lecz  sława, którą może się okryć.

Orto

Przed akcją Prologu

Za nim trafił do Khorinis stoczył wiele walk u boku armii królewskiej. W zamian za to zyskał honor wśród wielu żołnierzy i wojowników.

Zagadka Orków Prolog

Zostaje przydzielony do oddziału Erwina. Po przedostaniu się do Thorgardu bacznie wypatruje Ronina. Jako pierwszy wita go zaraz po pojawieniu się głównego bohatera w zapomnianej dolinie.
Nie wiadomo jak długo się znają, wiemy tylko tyle, że są dobrymi przyjaciółmi.
Po rozdzieleniu się towarzyszy, Orto pozostaje na przełęczy i postanawia uważnie przyjrzeć się okolicy.

Zleca on nam zadanie przeszukania pobliskiej kopalni. Po jej zbadaniu oferuje bohaterowi swoją pomoc.

 

Clarence

Przed akcją Prologu

Od wielu lat służył na dworze króle Rhobara II. Zostaje przydzielony do oddziału Karaliusa, który wypływa na wyspę Khorinis.

Zagadka Orków Prolog

W trakcie upadku skręca sobie kostkę przez co nie może kontynuować dalszej wędrówki. Z pomocą przychodzi mu Ronin. Dzięki okładowi z ziół i prowizorycznemu bandażowi z górskiego mchu może wstać na równe nogi.
Udaje się do miejscowej świątyni, w której rezyduje i zgłębia wiedzę na temat doliny. Pomaga bohaterowi w wielu trudnych sytuacjach.
Chociaż jest najniższy rangą nie brakuje mu wiedzy, a także umiejętności bojowych. Bardzo dobrze posługuje się mieczem, co nie raz można zauważyć.

Poszukiwacz

Przed akcją Prologu

Nikt tak naprawdę nie zna jego prawdziwego imienia. Wędruje on po świecie w poszukiwaniu starożytnych mądrości i artefaktów.
W ostatniej wyprawie do Górniczej Doliny, w Starej Cytadeli, odnajduje długowieczną książkę opowiadającą o Thorgardzie. Od tego czasu postanawia odszukać tą dolinę.

Zagadka Orków Prolog

Pomieszkuje w ruinach Twierdzy Thorgard. Nie przepada za Erwinem ale nawiązuje kontakt z Roninem. Opowiada mu o jego planach odszukania biblioteki magów ziemi.
 

Doen

Przed akcją Prologu

Zaraz po upadku Magicznej Bariery ucieka, wraz z Halvarem, do Khorinis. Jednakże przez swoje występki i kradzieże zmuszony jest do jego opuszczenia.
W trakcie wędrówki pośród ruin budowniczych trafiają na magów wody.
Chcąc uniknąć kontaktu z nimi kryją się w jednej z jaskiń.

Przemierzając ją trafiają na stertę kamieni, która formuje się przed nimi w najprawdziwszego golema. Uciekając wpadają do głębokiego tunelu, przez który dostają się wprost do Thorgardu.

Zagadka Orków Prolog

Ukrywa się wraz z Halvarem w Thorgardzie. Jest zdziwiony wizytą Ronina w swoim obozowisku. Nie spodziewał się, że kiedykolwiek spotka tutaj straż królewską.
Ostatecznie postanawia nie stwarzać problemów straży i zbratać się z nimi. Za drobną przysługę może nauczyć bohatera otwierania zamków. 

Halvar

Przed akcją Prologu

Zaraz po upadku Magicznej Bariery ucieka wraz z Doenem do Khorinis. Przez swoje wybryki i kradzieże zmuszony jest do ucieczki z miasta. Towarzyszy mu w tym Doen. Wspólnie z nim w starciu z Golemem dostaje się do Thorgardu.

Zagadka Orków Prolog

Unika ludzi. Woli spędzać czas w odosobnieniu. Jest arogancki i agresywny wobec Ronina. 

 

Falcus

Przed akcją Prologu

Był arcymagiem Kręgu Ziemi i opiekunem starej biblioteki. Wraz z Trekkarem dbali o nią i prowadzili w niej szczegółowe badania.
Po ataku orków na dolinę ucieka skazując ją na zagładę. Nie wiadomo w jaki sposób zginął.

Zagadka Orków Prolog

Pojawia się w Komnacie Badań i ostrzega bohatera o klątwie jaka ciąży na dolinie. Opowiada o upadku twierdzy i o jego tchórzliwej dezercji.
Rozkazuje także odszukać bohaterowi coś co pozwoli na uwolnienie jego oraz doliny. Prosi Ronina aby ten pomógł mu zdjąć klątwę.

000webhost logo