Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.

Aktualności: Witaj na forum grupy DarkModders.
Oficjalnym forum dyskusyjnym modyfikacji "Zagadka orków".

Ostatnie wiadomości

Strony: [1] 2
1
Offtopic / Odp: Przywitaj się!
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Reigh dnia Wrzesień 17, 2017, 09:05:35 am »
Witajcie, jestem Radek - założyciel Anonymous Modders oraz członek Aurora Modding. W pierwszym zespole pełnię funkcję szefa zespołu, koordynatora scenarzystów, skryptera a także PR-owca zaś w drugim obejmuję stanowisko scenarzysty oraz skryptera. W wolnym czasie piszę książki oraz opowiadania a także rysuję mapy, portrety itp. (jestem samoukiem). Moja przygoda z serią Gothic zaczęła się bodajże w 2008 roku gdy zagrałem w pierwszą część sagi. Potem sięgnąłem po Gothic II z Nocą Kruka a także kolejne tytuły produkcji Piranha Bytes.
2
Offtopic / Przywitaj się!
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Chrzszcz dnia Wrzesień 06, 2017, 02:16:16 pm »
Jesteś nowym użytkownikiem forum?
Powiedz nam coś o sobie!
Przywitaj się z nami w tym wątku.

Jeśli chodzi o mnie, to mam na imię Grzegorz.
Na co dzień pracuję w IT w bardzo szerokim zakresie.
W Darkmodders zajmuje się sprawami technicznymi związanymi z funkcjonowaniem strony oraz forum.

Ulubiona część Gothic:
Gothic 2
Ulubiona muzyka: Blues
Ulubiony sport: Tenis
3
Spacer / Łączenie zenów w spacerze
« Ostatnia wiadomość wysłana przez DarkModders dnia Wrzesień 04, 2017, 08:16:51 pm »
W tym tutoriali opiszę mało znaną, a bardzo przydatną funkcję spacera, która nazywa się Macros i która służy do łączenia zenów (jest to szczególnie przydatne przy tworzeniu dużych światów, gdyż maksymalny limit polygonów dla mesha, który może być wczytany przez Spacer to 65 tys.)

1. Otwieramy spacer, a jeśli był włączony to go resetujemy w File/Reset
2. W Tools wybieramy MAcros, pojawia się nam nowe okno.
3. W oknie mamy przykładowe tryby kompilacji zenów z Gothica, ponieważ omawiam to na przykladzie Spacera2 wezmę taki przykład: chcemy skompilować wyspę smoków. Klikamy więc w Compile DragonIsland i pojawia się nam coś takiego:

reset
set error 3
Load world newworld\NEWWORLD_PART_DRAGON_ISLAND_01.ZEN
Load world newworld\NEWWORLD_PART_DRAGON_FINAL_01.ZEN
compile world outdoor
compile light high

4. Gdy teraz dwa razy klikniemy w Compile DragonIsland Spacer zacznie wykonywać poszczególne operacje i połączy dwa zeny w jeden. (może to zająć dłuższą chwilę)
5. Jeśli chcemy skompilować własne zeny musimy napisać swoją przykładową kompilację (podobną do tej przykładowej, a zmieniając tylko nazwy zenów), przed tem klikając w New.

Tutorial stworzony przez Sentariona.
4
Offtopic / Odp: Najlepsze wspomnienia z Gothic
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Leiwark dnia Sierpień 31, 2017, 10:51:44 pm »
Moim najlepszym wspomnieniem był Jarkendar, a zwłaszcza Obóz Piratów. Gdy pierwszy raz usłyszałem ten klimatyczny soundtrack w Obozie Piratów, to potem aż go pobrałem i słucham codziennie. Sam Jarkendar roztaczał taką wielką aurę starożytności, uwielbiałem krzątać się wśród ruin.
5
Skrypty / Odp: Wpis do dziennika wraz z tytułem zadania.
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Leiwark dnia Sierpień 31, 2017, 10:31:03 pm »
Dobra robota Vanarius. Przyda się to. Przynajmniej mi ;)
6
Offtopic / Odp: Najlepsze wspomnienia z Gothic
« Ostatnia wiadomość wysłana przez DarkModders dnia Sierpień 24, 2017, 04:13:14 pm »
Uch... Jest takich sporo i mógłbym ich szukać nie tylko w Gothic 2 ale w całej serii Gothic.

W Gothic 1 najlepszym wspomnieniem był ten klimat Górniczej Doliny, widok magicznej bariery i ten surowy i mroczny klimat kolonii. Największe wrażenie robił także Śniący - takiego modelu potwora jeszcze nigdzie nie spotkałem. To jest bardzo duży plus.

Gothic 2 znowu klimat Górniczej Doliny. Tym razem targanej wojną, zniszczonej doszczętnie przez orkowe oddziały. Aż ta nostalgia powraca jak się pogląda na nią przy vobowaniu :)

Gothic 3 - Nordmar. Cudowna kraina i ta obawa przed tym czy coś przypadkiem nie kryje się za rogiem.

Ale najważnieszym wspomnieniem jest fabuła i klimat Gothiców. Tego obecnie brakuje w teraźniejszych grach.
7
Offtopic / Najlepsze wspomnienia z Gothic
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Chrzszcz dnia Sierpień 24, 2017, 01:43:53 pm »
Hej hej!
Zapraszam was do dyskusji odnośnie waszych najlepszych wspomnień z gier serii Gothic.

Moje jedno z najlepszych wspomnień wiąże się z Gothic 2.
Jest to znalezienie Diego w obozie w górniczej dolinie, a później wspólna wędrówka do przełęczy.
Z Dodatkiem Noc Kruka walka z orkami sprawiła mi nie lada kłopot :)


A jakie są wasze wspomnienia ?
8
Sprawy związane z forum / Odp: Sprawy techniczne, sugestie (forum, strona główna)
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Chrzszcz dnia Sierpień 16, 2017, 11:17:32 am »
Uwaga:
Ostatnie problemy techniczne były spowodowane modernizacją serwera, na którym oparta jest nasza strona.
Niestety póki co jesteśmy zmuszeni korzystać z darmowego hostingu.
Wraz z porozumieniem z Prezesem grupy uruchomiliśmy specjalną formę dotacji, która ma na celu pomóc nam w rozwoju projektu oraz w zakupie stałego serwera dla naszej strony. Zainteresowanych odsyłam na naszą stronę www.
9
Offtopic / Pilnie poszukujemy grafika 3D
« Ostatnia wiadomość wysłana przez DarkModders dnia Sierpień 13, 2017, 11:33:36 am »
Witam Was serdecznie.

Tak jak brzmi nazwa tematu, poszukujemy grafika 3D, który podjąłby się edycji świata. Nie byłoby to duże zlecenie. Grafik miałby za zadanie:

- Zająć się farmami: Bengara, Sekoba i Onara - trzeba je zamienić w ruiny. Mają one wyglądać jakby toczyła się w tych okolicach ogromna bitwa.
- Prze teksturowani wyżej wymienionych miejsc. Chodzi tutaj tylko o zmianę tekstury podłoża.
- Dodanie dwóch obozów. (Tutaj informacje podam już grafikowi)

Oczywiście wymagamy aby praca, którą zlecimy nowemu grafikowi, była wykonana rzetelnie. Prosimy swoje oferty zgłaszać w tym temacie.
10
Sprawy związane z forum / Odp: Shoutbox
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Chrzszcz dnia Sierpień 11, 2017, 12:55:49 pm »
Na ten temat musiałby się wypowiedzieć Chrzszcz. On zarządza całą tą stroną.
Niestety najprawdopodobniej nasz serwer nie obsługuje żadnego z dostępnych dla tego forum Shoutboxów.
Jest również bardzo mało wtyczek dodających te możliwość. Aktualnie pracujemy nad tym ale tutaj szanse są niestety niewielkie.
Strony: [1] 2